Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

We are the champions


Viimasel ajal olen enese jaoks avastanud vene keele ja kultuuri. Yeah, mul endal on ka hirmus. XD

Reede öösel toimuski D&D. Warhammerist oli asi küllaltki kaugel ... samas, ma ei tea warhammeri maailma kohta midagi. Mmh, umbes pool mängust oli mul tahtmine magama jääda. Ülejäänud ajast proovisin toimuvale keskenduda. Igatahes, mängust mäletan häirivalt vähe. Järgmisel korral võiks enne mängu magada vms. 

WoW'i lauamängust ei tulnud ka midagi välja. Inimestel oli uni või põnevamad tegemised. Mmh, kunagi tulevikus ... ma tahan seda mängu katsetada! *ving-ving*

Sõbrapäeva olen eiranud. 

Keegi tundmatu saatis sõnumi. Aww. 

Suurem osa päevast on mind piinanud peavalu. Isegi raamatut ei suutnud lugeda. :/

PS. "Peata ratsanik" on üllatavalt hea raamat.

*uimane mõmin*
Lähen nüüd lugema... 

Elu on seiklus.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik