Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Ebaõnnest rääkides ... vasaku käe ranne on ikka valus. Paistes enam (eriti) ei ole. Hea seegi ...

Hommikul õnnestus KAHEST bussist jääda maha. Esimese puhul olen ise süüdi. Jäin Annelinnast kesklinna liikuvast liinibussist maha (need raiped lähevad ju kõik samal ajal) ja pidin ~20 minutit peatuses passima. Nii, bussijaama jõudes selgus, et SEB automaat ei tööta. Nagu, WTF?! Kooberdasin siis kesklinna ja jäin veel ühest bussist maha. Lõpuks sain 9.00 väljuvale ekspressile. Aye! Sõitnud olen hetkeseisuga umbes pool tundi. 2h veel ... ma üldse ei taha! :/

Thanariale jõudmine on ka väikese küsimärgiga. Kui peaksin imekombel õigeks ajaks Estonia juurde jõudma ja õigele marsale sattuma ... well, siis lähen kohale ja näen üsnagi nunnu välja. :D Vastasel juhul pean ilmselt Virus chillima või leidma inimese(d) kes viitsivad mind lõbustada. Õhtul lähen igatahes Merilini juurde, vist.

Ohjah, hästi palju jama on.

Läpaka aku võiks palju-palju-palju kauem pidada vastu ... unustasin kodus laadma ka panna. FAIL!

Agajah, ma lõbustan nüüd ennast mafia warsi mängimisega.

Mmmmm, mul on kotis natuke süüa!

E.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik