Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

... oli SUPER!

SIIN on pilte ja natuke möla ka. Uskumatu, et ma annan inimliku elu24 lingi ... ilma igasuguse irooniata. Hmm, olen vist puhta segaseks läinud.

Igatahes, kael on natuke valus ja kõrvades piniseb. AGA ... kontsert on seda kõike väärt.

Isegi soojendaja ei olnud väga paha. Neil oli 2 (!!!) trummarit. Meil oli kunagi Akaga plaan selline bänd teha ... aga me eelasime paremat lauljat. ^^

Mmh, ikka olen padurõõmune.

Pannes youtube otsingusse Rammstein 2009/2010 live saab häid tulemusi.
Yeah!

Ma nüüd joon oma vahukoorega kohvi edasi.
Elu on päike!

*jääb järgmist suuremat ja toredamat kontserti ootama*
PS. Sellel suvel ikka HRL toimub. Puhtast harjumusest lähen kohale ... :p Aga sellel korral ma ei tee enam nägu, et olen tubli ja tore karsklasest noor. ^^ Selleks ajaks olen juba 22 ... kunagi peab ju pidutsema ka! :D

1 kommentaari:

oi, sa rõõmustad mind:d siis on mul ju enam põhjust minttusid kaasa vedada:)

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik