Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Arvutisõltuvus võib tappa lapsevanema

Sümptomid: 
• mäng domineerib mänguri elu üle, - ilmselgelt ma ikka ei ole paadunud nolifer. Mul on hoolimata kõigest ka mingisugune (mees, kass, kool, sõbrad jne) eraelu. Samas on lisaks veel Witheri mängimine ja FBs olevad mängud (farmville, mafia wars ja mingi akvaarium). Tegelikult ma eelistan ikka päriselu. :D
• pakub rahulolutunnet, - arvestades seda, et ma 75% ajast mängides totaalselt feilin ... ei paku! Hoopis meelelahutust pakub.
• nõuab üha enam ja enam mängimist, et rahulolutunnet saada, - kui ma rohkem mängiksin ... well, saaksin olla närvihaige. :D Rohkem nagunii mängida ei viitsiks 2h (vahel rohkem) päevas on niigi liialt palju.
• mängija tunneb mängu lõppedes tühjustunnet, - noup, selle nimi on rõõm. :D
• mängija satub pidevalt konflikti teiste inimestega, - jaa! Mulle meeldib vaielda ja põhjustada igasuguseid naljakaid vastuolusid. Igal inimesel peab ju mingi hobi olema XD
• mängija vihastub teiste peale, kui need püüavad tal mängimist takistada. - muidugi ma olen tige. Tegemist oli (kõigi eelduste kohaselt) põneva mänguga ja ma olin just totaalselt feilimas. 



/istub loengus ja on kahjulik/


Täna lõppeb koolipäev kell 6 õhtul. Yayz.


Ahjaa, hommikul suutsin oma kätt ka päris korralikult kärsatada. Peaks ikka hakkama valmistoitu sööma. :D


Lalallalaaa


0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik