Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Pakkisin rõõmsalt mängu jaoks asju kokku ... järsku käis kerge raksatus. Igatahes, vasaku käe ranne on valus ja natuke paistes. Super! Lausa võrratu!

Igatahes, mul on peaaegu 0 kostüümi. St. kõik jääb mantli alla peitu .... ja ma ei kavatse ilma mantlita väljas joosta. Külmavares olen ... Hmm, äkki ma ei vaeva ennast ka mantli alla kostüümi panemisega? Natuke ebamugav on hetkeseisuga valitud kraam. Kui asendada kõige pealmine "asi" veel ühe kampsuniga ... hmm, see oleks soe võimalus. Haha, mu kostüüm koosneb juustest, kübarast (kuhu ma pean selle kuradi lille kinnitama), mustast villasest mantlist ja tanksaabastest (sellel korral ilma ogadeta ^^). Mantlile seksikaid nööpe õmmelda ei jõudnudki. Feil ... ohwell, järgmisel korral õmblen ära. :D

Avastasin õudusega, et seljakott on liialt suur ... ja õlakott liialt väike. St. ilmselt viskan kotist pooled asjad välja ja kautan ikkagi õlakotti. Seljakotiga on raske (kui mitte võimatu) normaalselt manööverdada. Pealegi, ma tahan faking loomaaeda!

Hmm, kell on 1.58 ja mingi idioot kuulab paar korrust kõrgemal träna. Samas, keegi lahe inimene (mitte mina!) laseb üpris valjult Mozarti loomingut. Annelinnas on huvitav elu ...

Und ei ole. Käsi on endiselt valus ... ühe käega trükkimine imeb vilinal.

Motivatsioon larbile minekuks väheneb iga tunniga. Grr!

Igatahes, Tallinnas otsustan. Äärmisel juhul veedan Tallinnas aega ja kohtun vanade sõpradega. Mis tuletab meelde, et peaks fotoka kaasa pakkima ... teeks inimestest ja loomadest pilti. =^.^=

Argh! Mingid tüübid üürgavad nüüd laulda. See ei ole vist ikka laulmine ... pigem grupiviisiline räuskamine!

Oeh, ma peaksin 5h pärast juba ärkvel olema.

*pakib raamatu kotti*

E.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik