Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Jah, mul on halb mälu. See ei ole vist enam kellelegi uudiseks... :D

Sain Tammsaare töö suht positiivse hinde... nelja. Ja mulle meeldivad pikad kirjeldused! Ja omapärased raamatud... ja erinevad arvamused. Hetkel suudan vist isegi Ottensonist väga hästi mõelda. Jup, mul on hea tuju. :)

Homme on ajaloos töö. Ma ei oska... aga pean õppima. Õpingi... homseks pean veel TV täitma ära... jube! ja kontuurkaart... ma ei tea kus see on! *paanika?*

Väsinud olen ikka... ja uni on meeletu... magamiseks ei ole lihtsalt aega hetkel. Miks peab olema nii palju korraga teha?!

1 kommentaari:

Ohjeebus...
Ma armastan ajalugu, aga töövihiku täitmine on üks nõmedamaid tegevusi. Isegi nõmedam, kui kontrolltööd.
Ja ma pean kolmapäevaks töövihiku TÄIDETULT esitama. Aaaaaapppiiiii!

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik