Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Kõige jubedam osa ajaloost... iseseisvumine. See on lihtsalt nii segane... ja aastaarvud... kuupäevad. Tapke mind ära! Palun?

*TV on kenasti täidetud - kolme peaks vähemalt saama. Arvestades õpetajat... ei pruugi. Mul jäid paar kohta tühjaks. Ei osanud lihtsalt midagi kirjutada sinna.
*Kaat on lootusetult kadunud. Ma ei saa sellest üldse aru enam...
*Homme on KT ja ma ei ole selleks jõudnud veel eriti õppida. Ei suuda vist ka... pea valutab... jubedalt. Silmad vajuvad ka kinni.
*Pean lugema Tammsaaret... hetkel enam ei suuda. Lugesin päeval natuke... aga seda oli liiga vähe. Tegelikult see raamat meeldib mulle... väga meeldib.
*Õhtul on mingi jama Urus... kas ma sinna jõuan?
*Peaksin leidma kusagilt Marguse ja hankima temalt RUTSi pileti... kas ma jõuan?
*Homme on ema Tartus ja peaksin olema mingil hetkel olemas. Seda pean jõudma... lihtsalt on vaja. Jup, kasud on sees... vist!

Tapke mind lihtsalt ära... saaks natuke puhata.

Ja nüüd õpin ma veel ajalugu. Nii tore...

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik