Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Olen ilmselgelt jäänud haigeks. Kohutav enesetunne... külm on. Pea on veidi valus... ja ma ei taha midagi teha. Sunnin ennast lugema... arvutis olla ei suuda. Ei taha ka... välja tahaks minna... aga seal on KÜLM. Tegelikult on toas ka... o well. Igatahes, külm on.

Magada ei taha... selleks ei ole aega ka. Pean "Tõde ja õigust" lugema. Tammsaare on hea kirjanik... aga jah... mul on vaja lugeda kõik raamatud läbi. Tahan veel mingeid raamatuid lugeda... aga ei saa. Aega lihtsalt ei ole selleks nii palju... esmalt "Tõde ja õgus"... siis vaatame edasi.

Peaksin tegema midagi ka Elesgali heaks... hetkel ei suuda. Midagi ei oska enam kirjutada ka... vahel on ikka tekkinud soov kirjutada... aga ei midagi vaimustavat... keskpärane. Ma ei lepi sellega... ei taha. Ei lepi.

Midagi head on kindlasti ka... ongi. Mul on sõbrad...
Oot... mul ei olegi vist tegelikult masendus... olen lihtsalt väsinud.

*Hakkab asjalikuks ja tegeleb tähtsate asjadega*

2 kommentaari:

Tubli tüdruk. Et asjalikuks hakkad. Aga ma lihtsalt PEAN sulle märkuse tegema punktide ülekasutamise pärast. Ära tee seda! Palun! See on nii emo!

...

Savvy?

Blah, punktid on lahedad . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik