Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Nägin kummalist und... seal olid erinevad fotod... mõnedel olin mina ja armastatud inimesed... mõnedel olid lihtsalt kohad... mälestused. See oli nii kummaline... vahepeal ärkasin üles ja mõtlesin, et keegi võiks tulla ja soojendada... kedagi ei olnud (ei tulnud). Magasin edasi ja ärkasin kunagi 11 päeval... Soerd tuli ja emotses.

Mingil hetkel avastasin, et olen nii meeletult väsinud... peaaegu magasin natuke aega... ja siis tulid Urgu inimesed... Uku, Vahur... pärast saatan.

Hüppasin vees... ja see oli nii mõnus. Te ei kujuta ettegi seda kummalist rõõmu... ma olin nii lapsik... nii õnnelik! Tahaksin veel... ja lehed... värvilised lehed... ^^

Urus oli nii külm... või olid mu riided ja juuksed selles süüdi... dunno.
Olen hetkeks kodus, et minna tagasi Urgu... ma ei tea isegi miks... aga seal on kuidagi nii hea olla. Seal on omamoodi elu... seal on kõik hoopis erinev maailmast... see on Urg :)

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik