Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tänane on lihtsalt nii jube olnud.

Koolis oli imelik... pinginaaber käitus kuidagi nii kahtlaselt... madistasime natuke... aga see on meie puhul täiesti loomulik. :)

Käisin röntgenis ära... Arst oli siiralt ükskõikne. "Võta pentagramm kaelast ära." Väga sisukas lause... ja seda öeldi mulle sisenemisel. "15 minutit... siis saad pildid kätte." See oli teine lause. Mitte mingit tervitamist... kuidagi nii ükskõikne. Tegelikult ei lähe see mulle üldse korda.

Selg on ikkagi valus.

Homme on 4 tundi. Latpäeval on LARP. :)

Korduvalt on öeldud, et olen nii positiivne... alati. Aga täna valmistasin vist selles osas pettumuse... ma ei ole nii positiivne hetkel. *niu* Ja näen inimestes ainult head... õnneks. Muidu oleksin ma ammu masenduses.

Elu on lill. *nurr...*

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik