Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tegelikult olete kõik omamoodi armsad.

Pea lõhub valutada ja und ka ei ole. Mul on lahedad plaanid... aga lükkan neid esialgu edasi, sest kiirete asjadega on alati aega.
Kondasin netis ja uurisin tätoveeringute kohta. Olen täiesti veendunud, et tahan vähemalt ühte.
Scarification on õnneks minu jaoks liialt brutaalne. Piirduksin märksa klassikalisema kraamiga... kaelal. Tegelikult peaks mainima, et tegemist ei ole uitmõttega. Asi on olnud plaanis juba vähemalt 4 aastat (kui mitte kauem). Peaks mingi päev Tartoo Tattoost astuma läbi.

Sattusin üle pika aja Kerliga rääkima. Mina olen süüdi selles, et ta on tänaseks juba ~3 aastat Keskmaa Ordusse kuulunud. Vahel on põhjust enda üle uhke olla. Tal on hetkel käsil mingi küsimustik (100 küsimust) ja see crap on kristlik.

eBay on müstiline. Proovisin sealt täna täringuid osta... ei saanud hakkama. Peab ikka KISSi poest ostma. Üks on kindel. Ühel päeval ma need faking täringud saan. Trumme tahan ka... selleks panengi raha kõrvale... asi on halb, sest ma ei suuda raamatupoest mööduda ilma midagi ostmata. :/ Täna kulutasin jälle 150.- raamatule. "Eesti murded ja kohanimed" on lihtsalt vajalik.

Täna pidanuks olema korraks D&D... mida ei olnud. Lille Maja (mind ilgelt häirib selle lahkukirjutamine) oli täna suletud. D&D on suht FAIL nagunii. Meil ei ole ühiseid eesmärke. Edasi läheb asi Violence stiilis.

Ühel ilusal päeval tuleb D&D naistele.

PS. Minu Maximast ostetud kiisu on tegelikult sõrmuste hoidmiseks.

Ernest Hemingway "Vanamees ja meri" tahab lugemist. Jälle...

Hipi :)

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik