Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

14.04.2009 on Apocalyptica Riias ... ja mina lähen kohale!

~oOo~
Mõtlesin algul, et võiks sünnipäeva kuidagi tähistada ka. Apohh, ei viitsi tegelikult. Äärmisel juhul pakin paar lahedat inimest kaasa ja viin maale, näiteks. Keskas sai seda paar korda tehtud. Mmmmm... vanemad saadaks jälle sauna jne. :H Mingit arutut joomist ei tule. :D Peaks üritama siis LAN-pidu teha. Kristjani juures toimunu oli täitsa äge. Seda vaatab veel...
Alkoholivarude täiendamiseks on piisvalt aega ja kes tahab võtaks nagunii ise kaasa. ^^
Ma saan faking 21. See on HAIGE.

~oOo~

Kolmapäeval on murretes (vahe)eksam. Homme hakkan selleks korralikult tuupima. Niisama lugemisest ei ole ilmselt erilist kasu, sest ma pean teadma reaalseid erinevuseid.
Sellel nädalal tahaks vähemalt ühe kolmest referaadist teha lõpuni.

~oOo~

Kass on PÄTU (või Pätt). Alguses oli tegemist rahumeelse loomakesega... nüüdeks on ta omanud ära terve korteri. Ma lihtsalt pean seda mainima, et ta lemmiktoiduks on saiakesed. :D

~oOo~

Homme olen tubli ja lähen foneetikasse... pärast seda raamatukokku. Maailmakirjanduses peab lugema 10 romaani ja mingi hulga luulet. :/ Õnneks on vahepeal 3 romaani kogemata loetud. :)

~oOo~


Isegi siilidel on kevad südames (või kusagil mujal).

KEVAAAAAAAAAAAAAAAD! ^^

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik