Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Rollimängudest ja rollimänguritest on villand. Loodetavasti läheb enne korralikult mänguga tegelemise kallale asumist üle. Üldse, viimasel ajal on inimesed kuidagi eriti tüütud tundunud. Näiteks Mikole kuuluv haarem...

Peaks mainima ka seda, et Tartu on väike. Näiteks täna kohtusin tänaval isaga. :D

Mul on ju kindel plaan üks korralik D&D teha. Kõik on valmis ja materjalid kenasti läpakas (mis võib vabalt format C saasa...).

Murrete eksam oli lahtiste materjalidega. FAIL! Mina veel õppisin...

Morrowind on jätkuvalt äge ja mul on uni.

Homme lähen ilmselt maale ja ei pista nina enne nädalavahetust Tartusse. Loodan praegu sellele, et ilm saab ilus olema ja äkki saaks siis kuhugile pildistama vms. Võrtsjärve äärde, näiteks. Maakodu juures ma väga konnata ei julge, sest seal on liiga palju tigedaid koeri. XD Maja ümbruses veel natuke kõnniks... aga üle 100m väga eemale minna ei taha. Pealegi, ma ei ole eriti huvitatud uuesti lõhki kistud paremast käest. Hmm, homme peaks varjupaika minema... maale kuri koer. :H Siis julgeks mina ka kuhugile minna... koos koeraga!

HRL tõotab tulla eriti hea. Kosmikud (mis on juba omaette põhjus kohale minna), Heaven's basement (mis on lihtsalt hea)... ülejäänud kraam pole ka kõige koledam. Ma ei anna kunagi andeks seda, et ühel aastal oli peaesinejaks Soilwork. Light the Torch on nende ainus hea lugu... kuigi ma pigem nimetaksin seda talutavaks.

Aitab ka tänaseks.

Tänane leid... Youtube sisaldab ikka igavesti kahtlast kraami. :D

Morrowind ja uni!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik