Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Jah!

Lilles on inimesed ja täna sai mängitud kaarte. D&D niipea ei tule, sest homme on minul hiiglama pikk päev. Hommikune loeng jäi ära... õppejõud haige.

Mul on kalja (alkooliga). :H

Sain vist täna väljas jalutades külma ja nüüd on natuke imelik olla. Koju jõudes topin ennast teed ja vitamiine täis. Peamiselt teed... vitamiinid imevad ja ma tõesti ei taha mingeid tablette enam. Mmmm... roheline tee. :)

Telefoni olen kuhugile pistnud. Võiks selle ka leida. Tuleks ilmselt inimestega suhtlemisel kasuks vms.

Uku ja Miko räägivad Dragonist. Me vist jääksime paikseteks ja hangiksime järgijad. Tegelikult ei meeldi mulle mõte paikseks jäämisest... see oleks eriti FAIL. Miko siin seletab eriti säravate silmadega, et võiks rännata ja pärast tagasi tulla. Nagu koju vms.

Mul on uni. Kodu kaugel... :(

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik