Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Olen nagu kass. Kui olen sees tahan olla väljas ja vastupidi.

Läpaka klahvid jamavad. Näiteks H ja Ä ei taha korralikult toimida. Juba paar päeva on sama jama olnud. :/ Sellel korral ilmselt Vistat süüdistada ei saa... Paar tundi tagasi tuli kane tahtmine Witcherit mängida... aga ei saa. Arvuti võimsus ja kõik muu on piisavalt hea... aga Vista...

Kass on totaalne unimüts ja nummikera. Tal on nüüd kraapimiseks mõeldud post... Nime osas ei ole endiselt lõplikult otsustanud. Senise parimaks mõtteks on olnud Leedi. Pärast eilset palderjaniga tehtud katset ei paista see nimi enam nii sobivana. Snuff mul juba oli... äkki peaks praeguse kassi nimeks panema Amff vms. :D Hetkel on ta leidnud mugava koha minu paremal jalal. :H

Järgmisel nädalal on plaanis tegeleda korralikult loengutes käimisega.

Scooby Doo on müstiline kraam. Nad mõnitasid KISSi. Ahjaa. Teletupse vaatasin ka... umbes 5 minutit. Rohkem ei suutnud... homme vaatan lõpuni (kokku ~60 minutit).

Head ööd!

Silm vajub vaikselt kinni. Hommikul on nagunii varajane äratus (kass, noh)...

2 kommentaari:

Parim nimi kassile on Topis, Soolikas või Saabas ^^

Mu sõbral läks küll Vista peal Witcher tööle.

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik