Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Nägin jälle kahtlast unenägu.

Läksin kellegagi koos (ma ei mäleta enam kellega... tegemist oli igatahes naisega) puhkusele ja siis tuli mingi mees juurde ja kurtis, et kaotas koera ära. Läksime siis kolmekesi koera otsima ja olime järsku keset lahingut (võitlus toimus sakslaste ja natside(WTF?!) vahel). Koera ei leidnud, sest tegelikult ei olnudki mingit koera... mees tahtis meid lihtsalt linnast eemale viia.
Mingil hetkel tulid sakslased või olid need natsid meid ründama ja käskisid kõigil inimestl võtta ringi. Ringi keskel seisis mees relvaga ja hakkas inimesi ühekaupa laskma. Maha lastu kõrval olevad inimesed pidid ringist väljuma ja hakkama jooksma ümber ringi... minu kõrval oli esimene laip ja siis ma sibasingi ringi. :D Igatahes, lõpuks oli püsti 3 inimest... Ma jäin ellu! :D
Mingi aja pärast koht muutus ja olin järsku kusagil mereääres. Sealt edasi jõudsin Tartusse ja avastasin, et paremast jalast on alles ainult kondid. LOL. Kondasin siis mööda linna ja üritasin endale mingeid karke leida (kahed sain, aga need olid liiga lühikesed). Vahepeal trehvasin kahtlaste inimestega (üks neist oli Liigand, näiteks O.o).

Siis ärkasin üles, sest Pätt torkis mind ninaga.

Elagu idiootsed unenäod!

~oOo~

Aprilli lõpus on Jüriöö. Minust ja Mariist saavad nunnad. Hetkel on veel nimesid vaja... SIIN on paras hulk lahedaid nimesid. Kahjuks on neid liialt palju... :D

~oOo~

Morrowind on lahe! Olen seda juba peaaegu nädala mänginud ja kavatsen arvutist Simsi kustutada, sest see on nii eelmine sajand. :D

~oOo~

Mul on kevad südames! Päike paistab... lind lõugab... kassid kräunuvad...
Täna peaks võtma fotoka kaasa ja natuke Emajõe ääres jalutama. :)

~oOo~



~oOo~
Kaon nüüd loengusse! :D

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik