Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Õnnelik on olla.

Hea muusika ja inimesed lihtsalt sunnivad naeratama. :) Kristjaniga rääkisime peost. Asi saab toimuma. Ilmselt nädalavahetusel... meil on lahedaid inimesi vaja veel juurde.
Martin soovitas muusikat. Skid row on lausa üllatavalt hea.

Ei taha enam korralik olla. Pidutseda on vaja.

Unetu olen lisaks kõigele muule. Õnneks on mul vaheaeg ja enne pärastlõunat ärkamine on jura. ;) Siis otse dragonile ja pärast võiks midagi teha. :P Ah, aega on selle kiire asjaga.

Õnnetunne.
Õnnelik tunne.

Ja hea muusika... Mudvayne, KISS...
Skid row ja Dark suns Viimane ei ole tegelikult hea, vist. Liiga sürr ja ma ei tohiks sellesse süveneda. :P

3-4 juuli on HRL

Mul on tunne, et Cliodnal on linnugripp. Sellega seoses võiks teda natukene rõõmustada. ARADIAN!!! :D

Van Halen - Dreams on hea.

Praegu on täpselt selline tunne, et ma armastan teid kõiki. ^^


W00t. Tegemist ei olegi kassiga. Sellel korral on asi isegi KISSist suhteliselt kaugel. :)

Sex, Drums & Rock n' Roll !!!

Mudvayne - Not Falling on ka mõnus lugu. Ghost Ship sisaldas seda lugu. :P Kui laevahukk oli. Üldse, Ghost Ship on jätkuvalt üks mu lemmikuid. Kohati oli asi ikka ülimalt stiilne... ja ma ei suuda ube süüa. :P Seal võivad vaglad olla.

Aprillis on pidu. ^^
Ega igal aastal 21 saa

... ja muusika ...

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik