Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

10.15 algab selle semestri esimene loeng (Eesti rahvaluule). Mul on veel peaaegu tund aega ja nüüd lööngi seda surnuks hea muusika ja SELLE abil. Tegelikult nägin sel lehel eile hirmast vaeva, et end kursusele registreerida. Lausa häbi tunnistada, et täna hommikul sain esimesel katsel hakkama. Magamata ei saa ikka midagi tehtud.

Laupäeval oli LAN. Mul on praeguseni purk õlut kotis. :P Kolmekesi Civ II mängida oli fun. Inimesi oleks võinud rohkem olla. Ohwell, järgmisel korral tuleb alustada planeerimist ja promo kuu enne üritust. ^^

Praegu on suhteliselt halb olla. Väike palavik on vist ka. :/ Aga. Sellel semestril käin korralikult loengutes. Jätsin endale ainult 28 AP, sest kaks ainet kattusid liiga palju. Voh!

Väga palju unenägusid oli. Üks neist sisaldas mind, Kerstit ja Ukut. Ma ei taha sellest pikemalt rääkida... Tegelikult võiks Kerstile helistada vms.

Täna on kool 10.15-16.00

Hmm. Kas ma peaksin esimese loengu jaoks läpaka võtma kaasa? Tuleb 100% e-kursus. Mõmm küll, vastikult raske otsus. Kui ma ei suuda pistikut leida poleks läpakast üldse kasu, sest aku on omadega läbi. :/ DELL olevatki nõrkade akudega.

Van Halen.

Nii, ~30 minutit bussini. W00t.

Otsustatud. Läpakas jääb koju.

Head päeva!

1 kommentaari:

Olen pidevalt mõelnud CIV IV LAN'st... ;)

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik