Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Mina olengi silmakirjalik värdjas.
Silmakirjalik - teesklev, võlts, ebasiiras.

Inimeste usaldamises ei ole ma kunagi kõige osavam olnud. Isegi minul on oma räpased saladused. Enda elu ja heaolu ei usaldaks ma ammugi kellegi teise hoolde. Endalgi on piisavalt raske vaadata, et kõik OK oleks. Tegelikult tahtsin jõuda selleni, et Uku arvates olen silmakirjalik... sest ei usalda teda. Muidugi mõista ei julge ma ennast kukutada eeldusel, et tema mind püüab. Krt, ma ei kukuta ennast KUNAGI sihilikult. :/ Äkki saan ka nüüd öelda, et mul on lahe foobia...
Ah, ma ei tea. Äkki peaks uuesti vabaks ja vallaliseks hakkama. Selle üle peaks vist isegi pikemalt mõtlema. Hmm...

Praegu peaks mul masekas olema. Vist.

Koolis täna ei käinud. Olin kohutavalt väsinud ja nagunii oli ainult üks loeng.

Peaks rahvaluulega tegelema, sest 28 on tähtaeg.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik