Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Et siis uued ja inimlikud kõrvaklapid. Sennheiser sellel korral. Lugesin kunagi Mordi blogi ja ta kiitis neid taevani. :P Well, pean selles osas ilmselt nõustuma. Helikvaliteet paranes märgatavalt ja praegused klapid (kui neid üldse nii saab nimetada) lendavad ilmselt kuhugile sahtlisse või hoopis prügikasti. :)

Warcraft III on lahe. Praeguon seis leebelt öeldes masendav ja kogun julgust uuesti üritada. Kolme võluri tapmine ei ole üldse nii lihtne ülesanne, kahjuks.

Kell on pool kümme ja mingi värdjas puurib. :/

Arno soovitas raamatut. "The last wish" sai ostetud ja kui "Nukumeistriga" lõpetan... mmmm... tõeline raamat. "Nukumeister" ei ole jätkuvalt huvitavamaks muutunud. Mis mõttes on mingi mees last hoidnud 7 aastat kapis? :D Ma saaksin aru kui ta lapsega midagi teeks ka... Ohwell, olen vist liiga hukas. Seni ongi põnevaimaks osaks olnud kapis elutsev laps.

Inimlihaga end ravida oleks päris huvitav. Et siis paluks mulle üks 24 aastat vana noormees.... soovitatavalt punapea. Ahjaa. Surnud võiks ta ka olla. LOL

Mmh, kuidagi palju vägivalda sai.

Kassidest rääkimine on praegu pop. Minu kõutsil (ma ei räägi hetkel Ukust) on hetkel kevad südames. ^^

Leebelt vägivaldne ^^

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik