Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Candlemass - Solitude

I'm sitting here alone in darkness
waiting to be free,
Lonely and forlorn I'm crying
I long for my time to come
death means just life
Please let me die in solitude
Hate is my only friend
pain is my father
torment is delight to me
Death is my sanctuary
I seek it with pleasure
Please let me die in solitude
Receive my sacrifice
my lifeblood is exhausted
no one gave love and understanding
Hear these words
vilifiers and pretenders
and please let me die in solitude
Earth to earth
Ashes to ashes
Dust to dust


Sõnad on kohutavalt emod. :p Aga muusikaline osa... Prrr... nauditav. :p

Aga mina nägin eile liblikaid. Mõned konnad hüppasid ka ringi. KEVAD!
Elu on jätkuvalt lill. :p

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 5:23 PM  

Efka, see on Doom Metali klassika ;)
PEalegi ma olen tahtnud juba ammu öelda seda, et lõpeta see emo teema ära. Palun! Tegelikult ma ei sunni sind. Lihtsalt oleks tore.

:p

Ainult sõnad on emod. Muusika ise on vägagi hea. :)

Ma ei lõigu ennast ja 95% ajast ei käitu üldse emolt. :p Vahel niisama irvitan...

Jou. ära siis laupäeva unusta! :p

Laupäev, mille ma juba unustasin??:)
Tegelikult on emoteema -> emonaljad, üle hakkavad viskama (kuri Berilac^^).

Awww.
14. aprill. ;)
Ja sellel postituses ei olnud nalju. Kõik oli tõsine. :p
Lihtsalt, laul on väga ilus.

Anonüümne ütles ... 5:23 PM  

Ei mõelnud seda postitust, vaid üldisemalt.

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik