Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Ma ei ole enam kaua viitsinud korralikult kirjutada. Tegelikult ei olegi midagi erilist kirjutada, sest viimasel ajal on kõik niigi selge (ja hea). Mul ei tohiks muresid olla (vist ei olegi). Maailm on kenasti "õiges" suunas ja enamuse ajast on elu kuramuse lill. Raisk.

Ja-jah, Eve on (jätkuvalt) õnnelikult armunud. :p Ah, ma olen sellega nii kuramuse rahul. Ei oskagi nagu muidu enam olla. Kuramuse hea tunne.

Joonistasin päeval ja tulemus on täielik kräpp. Igati halvas mõttes. See ei meenuta õieti kedagi ja ma nägin vaeva... 2h midagi joonistada on minu puhul tõeliselt kaua, sest tavaliselt piisab ka poolest tunnist (sellel korral on tegu A3 formaadis portreega). Mõmm.

Käisin vahepeal väljas ja ostsin endale pudeli Hustlerit.

Kui ma vaid oskaksin soovi/vajaduse korral aega panna seisma... see oleks ideaalne. Nädala või lausa kuu pikkune seisak ajas oleks ilus.

Mul on homme 2 inkat. 10.00-11.30 pean koolis olema. *õnnetu*


Ja saadigi mind kätte. :p

Ma armastan Elu. :)

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik