Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Ma...

TAHAN: Et Ilmaplatsi roll ennast ise kirjutaks valmis. Tegelikult tahan ma märksa rohkem Elu. :)
OMAN: Keefiiri. :p
VIHKAN: Ei oska kahjuks vihata. Hoopis jälestan...
IGATSEN: Elu. :p
KUULEN: Muusikat. Gregorian on mõnus.
KAHETSEN: Ma ei kahetse öeldut/tehtud.
ARMASTAN: Elu.
OLEN ALATI: Mina ise.
EI OLE: Keegi teine.
TANTSIN: Kui olen väga õnnelik.
LAULAN: Kui tuleb selleks tuju. Hetkel on tuju...
NUTAN: Väga harva, sest pisarad ei vii elus edasi.
KAOTAN: Ma ei kaota! Alati saab inimene millegi võrra rikkamaks.
AJAN SEGI: Enda toa ja teiste mõtted. Mõnel juhul lausa terve maailma. :p
PEAN ÕPPIMA: Teesklema.
PEAKSIN: Olema mõistlikum.


Lemmik...
NUMBER: Puudub. Aga 13 on üsnagi kena.
VÄRV: Must, punane, valge.
KUU: Lumine aprill ja vihmane oktoober.
LAUL: Teisel pool vett (Ruja).
Kui ujuksid vastu ja annaksid käe
las põhja siis vajuks me kaks

TOIT: Midagi väga vürtsikat (ja soolast).
JOOK: Vesi ja apelisimahl (kuigi see tekitab alati kohutava peavalu).
PUUVILI: Apelsin, greip (allergiline olen... aga maitseb. Söön ja kannatan pärast tagajärgi).

Kas sa kunagi...
SÖÖKSID PUTUKAID? Jah, miks mitte. Sääsed on maitsvad.
TEKSID BENJI-HÜPPE? Ikka.
TAPAKSID KELLEGI? Võimalik.
TEEKSID LANGEVARJUHÜPPE? Jah, ma kavatsen seda kunagi teha.
KÕNNIKSID TÜLISTEL SÜTEL? jah, ma tahan seda proovida.
LÄHEKSID VÄLJA TÄIESTI VÕÕRA INIMESEGA? Jah.
OLEKSID TAIMETOITLANE: Vaevalt. :p
KANNAKSID TRIIBULIST PLEEDI: Miks mitte? Külmaga pole mul triipude vastu midagi.
LAULAKSID KARAOKET? Ikka. Olen varemgi laulnud.
JOOKSEKSID PUNASE TULEGA? Jah, ma teen seda niigi.
PANED KELLEGI NUTMA? Jah. Ilmselt ei teeks ma seda tahtlikult.
LÖÖKSID LAST? Loodetavasti mitte.
KÄIKSID KÜMME AASTAT VANEMAGA? Ilmselt...

Kümme fakti:
KODULINN: Tartu
JUUSTE VÄRV: Pruunikad
JUUSTE STIIL: Suht pikad ja väga mõnusad.
SILMADE VÄRV: Hallikad.
KINGA NUMBER: 39-40
TUJU: Väga hea.
NAHA VÄRV: Normaalne... vb veidi kahvatu.
PAREMA VÕI VASAKU KÄELINE: Parema.
OLED ELANUD RIIGIST VÄLJAS: Ei.

KES ON HETKEL SINU MÕTTES? Uku.
KUS SA VIIMATI KÄISID? Käisin ja tegin akna lahti. Palav on.
KES ON VIIMANE INIMENE SINU VASTAMATA KÕNEDE LOETELUS? Hannu.
KELLELE SA VIIMATI HELISTASID? Emale.
KAS SA NAERATAD SAGELI? Jah.
KAS SA ARVAD, ET KEEGI MÕTLEB HETKEL SINULE? Kardan küll. :p
KAS OLED SENTIMENTAALNE? Kohati küll... kahjuks.
MIS ON SINU TEINE NIMI? Efka.
KAS OLED KOHANUD KEDAGI KUULSAT? Jah.
KAS OLED SÕBRALIK INIMENE? Enamasti küll.
KELLE VOODIS EELNEVAL ÖÖL MAGASID? Enda.
MILLIST FILMI VIIMATI VAATASID? Kettamaailma multikaid.
MIDA TEGID EELNEVAL ÖÖL? Magasin.
MIDA SA VIIMATI SÜÜA TEGID? Võileiba (juustuga).
EELISTAD PIKKADE JUUSTEGA MEHI? Jah!
HETKELINE MUUSIKA? Gregorian - More
LEMMIKBÄND? Neid on vägagi palju.
MIDA SA SUITSETAD? Ma ei suitseta... enam.
KAS OLED OMA ELUGA HETKEL RAHUL? Üsnagi. :p
KAS OLED TEESELNUD HAIGUST, ET MITTE KOOLI MINNA? Jah.
MIDA MÄRKAD ESMALT VASTASSUGUPOOLE JUURES? Juukseid (ja silmi). Ma olen imelik.
KAS SULLE MEELDIVAD RAAMATUD? Jah.
KAS TAHAD ABIELLUDA? Ei usu.
MILLISELE KONTSERDILE JÄRGMISEKS LÄHED? Miski Black Metal Night vist. :p

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik