Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Saime täna kirjanduses kätte järgmise aasta vajaliku lugemise. :p

Tähendab, Ottenson tahab meid endale jätta. Järgmiseks aastaks ka... suht julm. :p

Tänane on ilgelt mõttetu olnud.
3 tundi koolis. Tähendab, tegelikult oli 5, aga 2 jäid lihtsalt ära (keset päeva!).
Homme on viimane päev koolis. :p

Tuju on hea. Päike paistab. Lind kusagil raudselt lällab. Konn jääb teel tiiki autoalla ja hukkub. :p
Ah, mul on juhe.


Oh oleksin ma tüdrukuke
Hando Runnel

Oh oleksin ma tüdrukuke,
kel petsid peas ja kaenlas pupe,
oh oleksin ma tüdrukuke,
ma kana kallalt ajaks kuke!


Lambad
Hando Runnel

Üks lammas ütles - mää!
Käik lambad kooris - mää!
Üks lammas ütles - hää!
Kõik lambad kooris - hää!
Üks ütles hulka - pää!
Kõik kooris - maha pää!
Üks lammas ütles - mää!
Kõik noogutasid - nää!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik