Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tegu on ühe postitusega, mida ma ilmselt kunagi avalikult ei näita. Kirjutan selle siia vaid selleks, et midagi lahti mõtestada (enese jaoks). Või lihtsalt halada? Ma ei ole enam isegi päris kindel.

Sain täna haiget. Vaimselt. Füüsiline valu ei ole selle tunde kõrval midagi. Ma ei oleks kunagi osanud karta, et ta võib nii käituda. Samas, saan temast ideaalselt aru ja loodan endiselt, et saan varsti ka mingid põhjendused. See aitaks mõitsa ja käituda.
Ma tean, et see ei ole esimene kord. Ma tean, et selliseid kordi saab veel tulema. Ma tean, et saan järgmisel korral samuti haiget. Aga ma ei taha temast lahti lasta. Ma ei taha hüljata seda, kellest hoolin.
Mida peaksin tegema? Tegema näo, et kõik on korras? Rääkima talle oma tunnetest sellises osas? Sundima peale enda maailma ja heaolu? Viimast ei saa ma teha, sest see lõppeks ilmselt kaosega. Ma ei taha kaotada inimest. Eriti teda. Ometigi loodan naiivselt, et see oli viimane kord. Loodan, et ta saab ise aru ja mõtleb tulevikus ka minu reaktsioonile. See on naiivne. Ma tean! Ometigi, loodan.
Miks peab maailm nii julm olema? Miks ei võiks kõik olla korras? Ma nii väga tahan olla õnnelik ja naerda, kuid ei näe ühtegi põhjust, võimalust, jõudu. Varem oli see kõik minus endas, kuid lastes oma maailma kellegi teise peab paratamatult leppima sellega, et maailm muutub. Kohati halvemaks. Kohati paremaks.
Igatsen nii väga. Olen temast eemal olnud vaevalt 45 minutit. Juba tahan teda uuesti näha ja saada võimaluse rääkida. Kallis.
Mille nimel võidelda? Miks võidelda? Miks mitte lihtsalt... alla anda? Loobuda sellest kõigest, millest hoolin ja lihtsalt kukkuda põrandale kildudeks. Tekst on emo? Jah. Ma olengi hetkel selline. Peaaegu kildudeks purunev noor inimene, kes on kaotanud sihi. Loodetavasti vaid hetkeks, kuid ma ei tea. Kui kaua suudan olla tugev ja seista sirgelt? Olen alati saanud hakkama. Saan ka sellel korral, kuid lahendused on teadmata. Loobumine ei kuulu minu elus just kõige meeldivamate asjade juurde ja ma ei tahagi loobuda. See oleks kaotus, mis mind hävitaks.
Vajan mõtteid. Vajan võimalust temaga rääkida ja mõista kõige tagamaid, et osata reageerida.

Eve.
Ma olen õnnetu.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik