Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


Eile oli kontsert... TARTUS! Ja isegi mina jõudsin kohale...

Goblin helistas ja küsis, et kas kavatsen minna... kavatsesin ja läksin ka. Goblin proovis leida veel rollimängureid... aga kedagi ei olnud minemas. Läksime siis ise kohale... ja seal olid Martin, Kristjan ja Trägun! :)

Soojendaja oli üsnagi jama... isegi igav :P See oli ilmselt mingi algajate bänd... kohe üldse ei meeldinud. Stiil oli neil ka kahtlane. Sattusin kokku oma vanade klassikaaslastega... Kenneth, Kersti, Valmet, Vahur :)

No Big Silence tuli ka lõpuks lavale... MÕNUS! Muusika omas... kael on valus... kuulmine endiselt natuke niru. Hea oli... RAISK! :) Muusika oli mõnus... isegi võimas :P

Kohale olid sadanud ka mingid piffid... ja ossid. Selle peale oli väga WTF... aga juhtub. Karvikuid oli üldse masendavalt vähe... tuttavaid nägusid ikka leidus... kuigi vähe.

Pärast läksime Statoili juua ostma :P Mina jõin ainult vett... muud ei tahtnud... ei suutnud. Pealegi, järgmine päev ju ikkagi kool... kui aus olla... sinna ma ei jõudnud :S

Nõme, pean nüüd kaks suurt KTd tegema järele! :( Ohjeebus! Ilmselt sõimatakse mind selle pärast läbi ka veel... deem! Ma ei teinud seda ju sihilikult... äratust lihtsalt ei kuulnud :/

Kael on valus, kõrvad on veel natuke imelikud... üldiselt on üsnagi hea olla. AGA MA EI JÕUDNUD KOOLI!!! :(

*VÄRDJAS*

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik