Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Elu
Helgi Muller

Elu ei lähe sust mööda,
elu läheb sust läbi.
Jätab su näole ja hinge
kõik sinu au ja häbi.

Elu ei lähe sust mööda -
tunned, et kulud ja kulud.
Kadunud illusioonide
pärast kui hunt sa ulud.

Minu luule
Juhan Liiv

Minu luule, sina oled
kui haige tiivaga lind,
kel kull ära kiskunud tiiva
ja kellel haige ka rind.

Kui haavatud kotkas oled,
kes tõusis pilve pool,
ja kui ta üles tõusis,
siis osas küti nool.

Küll oli su lend ilus,
lend ilus pilve pool',
lend läbi päikesevalge,
vaba kui õhuvool!

Siis tõusid sa pilve alla
ja vaatasid ümber seal
ja otsisid kõrgema männi
ja istusid tema peal!

Nüüd oigad haledalt üksi
all pimedas tihnikus
ja vaatad haledalt üles,
kus lendab su igatsus!

Rändaja õhtulaul
Ernst Enno

Ma kõnnin hallil lõpmata teel
kesk nurmi täis valmivat vilja,
ma kõnnin ja kõnnin otsata teel,
ju lapsena teesid armastas meel -
teed laulavad õhtul hilja.

Need teed, kuis on nad nii kõvad kui keed,
need otsata kutsuvad jooned, -
ma kõnnin ja kõnnin, teed kõlavad kui keed,
nii hallid ja tolmused kõik need teed,
need rändaja elujooned.

Ju lapsena teesid armastas meel,
ju lapsena kuulda tee juttu, -
ju lapsena kõndi armastas meel,
oma laulu nii lauldaa hallil teel,
kui polekski ilmas ruttu.

Tund hiline nüüd, laulab lõpmata -
meel igatseb tolmuta randa,
tund hiline, tee on kõva kui kee,
mind hoiab kui mõrsjaks enesele -
ei siiski saa pärale kanda.

Ma kõnnin hallil lõpmata teel
kesk nurmi täis valmivat vilja,
ma kõnnin otsata teel
kui teede laul, tee helisev meel,
ja kõik on nii õhtu hilja.

To become somebody... is child's play, but to remain somebordy requires the withs of Solomon.
(Kellekski saada... on lapsemäng, kuid kellekski jääda - see nõuab Saalomoni mõistust.)
Oscar Wilde

Eikeegi ja keegi
Rudolf Rimmel

Kui oled eikeegi
ja midagi teedki,
on see niisama hea
kui seegi,
kui sa midagi ei teegi.
Aga kui oled keegi
ja midagi ei teegi,
siis on hea seegi,
et siiski oled keegi.

Iga luuletus ja iga sõna meenutab... kedagi... midagi. Sinna ei saa midagi parata. Või olen ma ainus imelik? Loen oma Tammsaaret ja loen luuletusi... see on mõnus. Uni ei ole hetkel enam midagi väärt. Kuidagi hea on olla. Tahakski usjääda lugema...
Ja muusika. Nightwish. :) Sobib hetkel ideaalselt.

Elu on "Tõde ja õigus
" :)

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik