Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Mis meil siis juhtus?
Hommik algas kell neli koos ajalooga. Jah, täna on laupäev ning mina tegelesin ajalooga juba sellisel ajal. Olen hukas, tunnistan seda. Igatahes, Liivi sõda on huvitav teema ning kirjutada võib sellest oi kui pikalt. Kukkusin uuesti magama umbes kell kuus hommikul ja ärkasin uuesti kahe paiku päeval.

Ema on ikka veel vist vihane kuna eile maale ei läinud. Nõme *uriseb* samas ei saaks ma enam isegi mitte parima tahtmise korral midagi muuta - ei tahakski. On ju ka minul oma elu...

Eile sai mõeldud ja aruteltud, et võiks kolida vanemate juurest minema. Ilmselt see mul ka õnnestub vägagi varsti (tasub loota vähemalt). Kuigi ei oska veel aimatagi kuidas hakkan saama hakkama ahiküttega - mina ja tuli :P

Elu on hoolimata kõigest lilleline ja ma ei saa väga kurta. Ajalooga juhtmes, kooliga juhtmes ja eile sai proovitud ka trumme mängida. Polnud ju väga vigagi - esimene kord ju...

Täna mina välja ei lähe - õpin, nõulaifin arutis ja kukun vara magama (kell kolm hommikul näiteks).

Hankisin endale rumala peaga kaela ka suveks ühe rollimängu korraldamise. See nõuab tööd ja vaeva ja aega ja mida kõike veel... saan hakkama, pean saama hakkama. Igatahes, selleks saadeti mulle väga kummaline taust ja kõik mängijad (olgu, peaaegu kõik) on algajad *nuuks*

Igatahes, taust:

Tallinnas elavad kolm õde, kelle vanemad läksid reisile ja ei tulnud tagasi või siis surid lihtsalt mingitel salapärastel asjaoludel. Neid süüdistatakse mitmetes väga tõsistes kuritegudes. Sellega seoses hakatakse neid taga ajama ja nad peavad põgenema metsa, kuna muidu tehtaks nende elule pikk ja piinarikas lõpp. Meie mängisime nii, et liiguti peamiselt hobustega, nii et need tuleb asendada puuokstega või üldse välja jätta. Igatahes jõuavad tüdrukud metsas ühe onni juurde, mis on täiesti korras, olgugi et tolmune. Seal leiavad nad asitõendeid selle kohta, et maja kuulus nende emale ja ema ise oli juhuslikult nõid. Seega on ka kolm tütart nõiad ja neil tuleb käbe tegutsema hakata, et end tagaajajate käest päästa ja ühtlasi võidelda ka kurja nõiaga, kellel on eriti julmad ja halastamatud teenrid ja kes elab, üllatus-üllatus, sealsamas metsas.

Taust on niru ja nõuab ekstra reegleid, sellega saan kindlasti kuidagi hakkama. Kuid hoida silma peal 12 aastastel lastel, kes pole kunagi varem rollimänguga tegelenud saab olema omamoodi katsumud. Samas, alati leidub lahkeid abilisi...

Elu on lill!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik