Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tänane on olnud mõnusalt kahtlane (enamasti siiski negatiivne).

Kool, tüütu ja ajalugu oli ka piisavalt palju (selle üle ma ei kurda...)

Tänane on olnud täielik nõulaif. Mul ei ole elu ja ma vist ei tahagi seda... ilma on nii palju lihtsam saada hakkama. Ei pea midagi mõtlema või tegema. Lihtsalt õppimine (sellega ennast piinata on tõeliselt tore!) ja arvuti (eelistan küll väljas olekut enamasti kui vahepeal võib ka muidu).

Sai füüsikat õpitud (kenake juhe jälle koos), msnis mölisetud (veel kenam juhe) ja head muusikat lisaks kõigele muule (see on super!)

Ahjaaa... ma olen haigeks jäänud :( mõnus palavik, köha, nohu ja valutav kurk - homme häält ei ole. See on täitsa kindel

Nädalavahetuse veedan maal koos kassidega (juhuu...) sinna juurde veel ka kamin ning võimalus olla üksinda, täiesti üksinda... ilma arvutita ja saan lõpuks ometigi minna ka metsa!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik