Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Ma ei ole siia enam kaua kirjutada viitsinud. Laiskus, muud tegemised, uued huvid? Ma tõesti ei tea, sest praktiliselt kõik on endine. Mina olen ehk natukene muutunud, kuid mitte liialt. Olen jätkuvalt see õnnelik ja rahulik tšikk, kes teeb hullumeelsusi... kuigi järjest vähem. Olen leidnud rahu ja õnne.

Hetk tagasi lõppes kodusõda. Olen hetkel natuke pahur ja tahaksin virutada. Kõiges oli süüdi kortsus särk. Nüüd te siis teate, et vanaema peab mind lihtsalt tõpraks, kes ei ole midagi väärt. Aga äkki on tal õigus? Vaevalt, sest ta ei suudaks piisavalt selleks mõelda. Vabanudts, aga see on tõsi. Ta näeb ainult ennast ja oma maailma... ning kõiges halvas olen mina süüdi (või keegi teine). Ta armastab võõrastele inimestele "pugeda" ja jätta endast head muljet... ometigi ei suuda ta seda kuigi kaua säilitada. Mul on nii villand sellest, et ta minu elu uurib. Tahab kõike teada ja ei hooli privaatsusest. Tema ja maailm. Vastik.

Aga nüüd natuke positiivsemalt. Vahepealsel ajal elasin üle viimase eksami. Bioloogia. Ma ei ole üldse kindel tulemustes. Nii, laupäevast rääkides. Käisime ujumas. :D Vihmaga ujumine on chill jne.

Tänane on lihtsalt sürr ja mõnus olnud. Kohutavalt palav. Olen lootusetu ja istusin mingil hetkel pärast eksamit Eedenis ja ootasin Ukut. Tal oli tervelt 1 tund. :p Vahepealsel ajal suutsin lugeda, juua (ainult mingit kahtlast mahla) ja endale uue pluusi hankida. Nüüdseks on mul ka 1 punane top. See näeb suhteliselt huvitav välja. :) Ja ei ole üldse nilbe! :p (see ei olnud sarkasm).

Tegelikult olen hetkel üsnagi heas tujus ja ootan juba homset. Varsti on kooliga kõik ja võib natukeseks kõik jamad unustada.

Mmmh, pean Pillele kirja saatma. Kurat, mul ei ole viitsimiest ega ideid.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik