Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


Sellel mehel on võrratu hääl! :)
*armunud muusikasse*

Rääkisin hommikul Ivoga ja ta seletas pikalt homsest paraadist. Motikad. :p Hmh, ma ei olnud temaga enam pool aastat peaaegu üldse suhelnud. Kahtlane vennike. Muigama paneb see, et me saime ~ aasta tagasi kogemata tuttavateks. Ja see oli AINUS kord minule jututoas konnata. :D Imelik.

Täna on reede. Lõpuks! Mõtlesin homme maale minna... ilmselt ma seda ei tee, sest tahan õhtul ühte konkreetset jorssi näha. Loodetavasti näengi, sest vastasel juhul tuleb hala ja emotsemine! :p

Öösel oli diip vestlus Kristjaniga, kes sai vist lausa pahaseks. Emod ja kitarrid on ju seotud... õigemini, emode jaoks on kitarrid lahedad.

HOMM on üks kohutav mäng. See tekitab sõltuvust!

PS. Armsad sõnumid on lahedad.
/läheb kunagi metsa piibelehti otsima/

1 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 12:08 AM  

Aga Efka, millal sa aru saad kõik asjad ei ole emode ja emokultuuriga otseses seoses? Kõik ei ole EMO.

Jah, ma olen kuri. Mul on lihtsalt kõrini, kui inimesed pidevalt emode kohta korrutavad.

Päikest..

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik