Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away






Nii. Paar päeva ei vaevunud ma midagi kirjutama.

Eile öösel tuli mul geniaalne idee DD jaoks. Oleks vaja ainult püsivust, et asja natuke ideest edasi arendada. Mängijate leidmine ei oleks mingi probleem. Tegelikult ongi ainsaks probleemiks see, et olen nii kuramuse laisk. Mõmm. Pean midagi selles osas tegema, sest ennast ajab ka juba närvi. "Ei viitsi!" Phäh! See ajab mind ennast juba vaikselt hulluks.

"Eve, mille nimel sa elad?" Kas te ka teate, et ma ei ole sellele vaevunud mõtlema. Tõesti. Mina lihtsalt elan ja saan targemaks(?) ning tekitan (enamasti tahtmatult) kaost. Väidetavalt muudan ma inimesi ja maailma. See on halb, sest ma suudan reeglina ainult kaost tuua. Samas, erand pidi reeglit kinnitama. Mingi diip tekst tuleb vist jälle. Nõme. Mul ei olnud see üldse plaanis. Algselt tahtsin siia panna ainult ühe ilusa foto... mis sai eile päeval tehtud. Mulle on lilled hakanud meeldima. See on nii kahtlane.

Tahaks jälle minna ja konnata kusagil ringi ning niisama chillida. Olgu, ma teen seda enamuse ajast niigi. Aga ikkagi... kuhugile kaugele tahaks hetkel minna ja üsnagi pikaks ajaks.

Mul on homme eksam. Olin selle vahepeal täiesti unustanud. :/ Lisaks kõigele muule oman ka kohutavat mälu. Ohmõmm! Ma ajan ennast vaikselt hulluks.

Olen jälle unetu. Tegelikult on see isegi kasulik, sest nüüd on mul rohkem aega lugeda ja muude kahtlaste asjadega tegeleda. Nt. joonistamine. Kahju on sellest, et kadunud on huvi fotograafia vastu. Ma ei ole selles kunagi piisavalt hea olnud... kuid harjutamine pidavat tegema meistriks. Aaaah! Mida kuradit ma siin jälle seletan?!

Igatahes, elage hästi ja olge produktiivsed.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik