Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Hello!
Varsti tõuseb päike ja inimesed lähevad kooli/tööle. Mina vajun siis magama või lähen välja jalutama.
Tegelikult peaksin ma hetkel magama... aga uni on mind hüljanud ja kummalistel lehekülgedel kolamine tundub kohutavalt ahvatlevana. Hommikul saan (kaua) magada. See ei ole mingi probleem.

Minu eelmine postitus tundub nukrameelne? Vabandust, see ei olnud üldse nii mõeldud. Tegelikult olin ma siis heas tujus ja positiive. Hetkel olen ka... varsti on kell nii palju, et elu hakkab jälle lilleks muutuma. ;)

Kägu! Ma ei saa täpselt sellest aru. :D Aga nüüdseks ajab juba naerma. :p
Kõik lähevad juba magama. Peaks ise ka minema.

Oikurat. Mind piinatakse selle postituse pärast kunagi... sisu pole oluline. Aeg loeb. :D

Head ööd/hommikut, nilbikud. ^.^

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik