Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

... head tuju. :p

Mõtlesin enne, et peaks siia midagi huvitavat kirjutama. Ometigi puuduvad selleks igasugused ideed. Mul lihtsalt ei ole midagi väga sügavmõttelist hetkel kirjutada.

Noh, laupäeval on eksam. Mul ei ole mingit tahtmist istuda mitu tundi järjest paigal ja seda teha. Palju parema meelega oleksin kusagil väljas (nt. maal) ja kondaksin ringi. Ma ei usu, et eksamiga mingeid jamasid tuleb... olen ju inkat peaaegu 10 aastat õppinud. :p Kurat, ma tunnen ennast tänu sellele lausele vanana. Nagu... 10 aastat...

Laupäeval on Beleriandi GMmiiting kah. Ohmõmm! Loodetavasti ei kesta see väga kaua, sest mul on õhtuks teised plaanid. Miiting ise algab (vist) 16.00... Pärast eksamit... Mingil kuramuse põhjusel on kõik tähtsad asjad samal päeval. Häiriv.

Tüng on see, et kümnendal mail on emal sünnipäev. Et ma seda nüüd ära ei unustaks! :p

30 mai saab mu vanematel 20 aastat abielu!!!!!111

Hmmm... hetkel tahan lihtsalt lugeda.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik