Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Ma ei ole õnnetu.

Hetkel olen lihtsalt väga surnud ja vist haige ka. Tähendab, olengi vist jälle haige. Suhteliselt paha on olla ja suutsin enne oksendada ka. Öka. Lisaks kõigele muule on vist palavik ka veel. :/ Mul on kohutavalt palav!
Ainus natukenegi mugav asend on pikali. Päike paistab siis voodisse. Nutt ja hala.

Kuna olen nagunii hetkel natukeseks arvutis...
Reedel oli väga lahe LARP.
Laupäeval oli väga lahe sünnipäev.
Pühapäeval oli lihtsalt tore aidata Urgu koristada.

Peaaegu 3 nädalat. Hämmastav. Arvestades seda, et tüdinen enamasti max kahe nädalaga. :p Ma ei olegi vist päris lootusetu.

Lähen ja üritan kusagil mujal surra. *öka*
PS. Jüriööl toimub minu sünnipäev. Läbuküla. (Melian lubas lipukese ka teha. :p)

Muretsemiseks ei ole põhjust. Saan hakkama.
Tegelikult tahaks praegu minna välja. Päike ja tuul on nii ahvatlevad! :/

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik