Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Jah, ma tahan vanduda.
Eilne oli üle pika aja üks jube päev. Olin totaalselt vihane ja nüüdseks täiesti ükskõikne. Raisk. See ei ole mõistlik.

Tegelikult ei ole kõik halvasti. Reede oli tore. Samas, ma vist ei riski selle kirjeldamisega (vähemalt mitte avalikult :p).

Laupäeval oli LARP. Raisk. Ma ei suuda vist varsti enam Elesgalis GM olla. See on tõeline masohhism. Muide, külmal ja stabiilsel pinnal on suhteliselt mõnus magada.

Pühapäeval lõppes mäng. Meil ei olnudki vaja majast kiiresti põgeneda. Muide, Urg on peaaegu endine. Ainult... valgem.

Varsti ootab mind ees 3 päeva roosas ja 2 nädalt ebakorrektset grammatikat. :/ Ma ei mängi vist enam kunagi Vahuri ja Ukuga kaarte. Samas... ilmselt teen seda juba lähimal ajal, sest nende kahega on fun. :)

Mul on vaja roosasid riideid. xD

Täna ootab mind vist ees loeng vägivalla teemadel ja ilmselt ka mingi õpetus selles osas. Muide, mul ei ole enam pikki küüsi.

*Efka hakkab praktilisemaks.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik