Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Natuke mõttetuid mõtteid.

Viimased päevad on olnud pöörased. Toimunud on nii palju kummalist... ja head. Reedene Rolliwood ja sellele järgnenu oli mõnus, õigem oleks öelda armas. Peaaegu kolm nädalat oleme pidanud vastu. See on minu puhul tõeliselt hämmastav, sest tüdinen inimestest liialt kiiresti. Samas, oleme juba mitu kuud olnud vägagi lähedased sõbrad.
Laupäeval oli Hannu sünnipäev. Taas midagi kummalist ja sürri, eriti sünnipäeval toimunu. Ma luban, et hoidun mõnda aega alkoholist eemale. See tekitab ainult kaost. Nägin taas, kuidas mõjub alkohol inimestele ja tekitab probleeme. Vihkan seda, et suudan ennast nii kindlalt kontrollida ja praktiliselt igas olukorras jääda rahulikuks ning tasakaalukaks. Kui oled ümbritsetud joobes isikutega tekib paraku soov liituda, kuid mõistus keelab. Mõistus teatab, et keegi peab olema mõistlik ja hoolitsema selle eest, et midagi ei juhtuks. Hämmastav ongi see, et kõige enam on minust kasu kriisi korral, sest jään stabiilseks. Sellel nädalavahetusel ei olnud mingit kriisi. Hakkasin lihtsalt enda olemusse süübima. Pähh!
Täna juhtus see, et Vahur, Tiit ja Hannu sadasid ühel hetkel Urgu sisse ja suutsid üsnagi põhjalikult mind ehmatada. :p Juhtub vahel.

Hetkel olen lausa õnnelik paranoia puudumise üle. Tegelikult ei tunne ma hetkel peaaegu midagi. Olen lihtsalt meeletult väsinud ja tahan (vist) magada. Samas, olen selleks ilmselgelt liiga laisk.

Teen hoopis midagi kasulikumat.

Paha on olla! :/

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik