Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Olen väsinud, kuid samas nii väsimatu. Tahaksin magada, kuid uni on mind unustanud.

Täna öösel nägin väga kummalist unenägu. Armastasin vaimu. Jah, ta oli vaim... valge ja kergelt läbipaistev. Me rääkisime ja olime lihtsalt koos, kuid ta oli vaim. Surnu. Ma mäletan seda, et ta käed olid pruunikad. Põlenud? Unenägudel ei ole tähendusi (vist). Kuid see unenägu jäi mind kummitama. :/
Ma ei suuda meenutada vaimu nägu, kuid ta oli tuttav. Ma tean, et oli!

Elu on üsnagi kummalises seisus. Olen vahelduva eduga rahul ja õnnelik... samas jällegi... mõtlik ja nukker. See on häiriv.

Ma ei oska enam midagi tahta, sest peaaegu kõik on olemas. Kõik on korras, kuid ma ei suuda sellega leppida. Tahan leppida, kuid ei suuda. Olen otsija, kuid mitte leidja. Õnneks ei kuulu minu loomusesse loobumine. Olen loomult masohhist ja tean seda liigagi hästi. Ometigi ei naudi ma otsest valu... vist... enamasti.

Mingil põhjusel tundub mulle, et tänane on täiesti mõttetu päev. Tahan kuhugile eemale Tartust ja inimestest, kuid ei viitsi seda teostada. Pean nagunii homme hommikul olema rõõmus ja naeratav. Jah, ma saan sellega hakkama. Mul ei olegi tegelikult põhjust nukrutsemiseks. Olemas on kõik, mida hing võiks ihata. Peaksin lõpetama otsimise ja nautima olevat.

Laupäeval on Laantemaa. Kas ma suudan sinna minna? JAH! Sest see on kirjas minu kalendris, kuhu lisandub järjest rohkem sündmusi. Laupäeva öösel on lisaks kõigele muule veel dragon. Kas suudan? JAH! Tegelikult tahan mängida, sest meil on nii mõnus kamp ja veelgi mõnusamad tegelased. Vampiirid.

Uku lubas lahedat mängu. Olen 99% kindel, et see tal ka õnnestub. Tegelikult on see hetkel üks neist vähestest asjadest, milles olen praktiliselt kindel. Kohutavalt tahaks juba laupäeva, sest siis on tõsine lebo. Ehk saab isegi enne dragonit magada (mis on ilmselt väga naiivne lootus).

Pühapäeval on nõme piiksukas. Ma ei viitsi sinna minna. On imepisike võimalus, et minu arvamus jääb peale. Kuid see saab selguma alles pühapäeva hommikul. Ma ei suuda ilmselt magamata olles karjuda kõigi ja kõige peale. Pigem magaksin kusagil ja oleksin vait. Samas, seda saab ka metsas teha. Pealegi, kui pühapäeval on nõme ilm saadan selle mängu kuradile ja magan hoopis. Voh! Hakkan juba vaikselt lootma, et pühapäevane ilm imeb. Tegelikult võiks homme ka hästi rõve ilm olla, sest siis jääks Laantemaa ära. Saaks magada! :p

Miks ma nii palju magamisest seletan? Olen ju ometigi piisavalt maganud... õigemini, peaaegu. Kunagi ei saa und olla liialt. Magades tulevad huvitavad mõtted ja lahedad unenäod. Olen lausa õnnelik, et näen pidevalt mingeid unenägusid, mille üle mõtiskleda.

Peaksin hetkel olema koolis, kuid mul on kirjand tegemata ja pääsemaks ühest pean kirjandustest puuduma. Lähen kahte füüsikasse, et seal midagi asjalikumat teha - õppida! Mõni minut tagasi tegelesin kirjandi kirjutamisega, kuid andsin alla. Ma ei sudua neil teemadel midagi piisavalt head kirjutada. Mingit suvalist mulli ajada pole mõtet. Ootan ideed ja teostust. :p Tähendab, ma kirjutan selle kindlasti valmis (täna?) ja saadan õpetajale. Olen lootusetult uimane ja laisk.

Nii imelik on öelda pärast asemel peale. Tähendab, ma teen seda juba teist päeva järjest. Loodetavasti ei lausu ma midagi valesti Uku või Vahuri läheduses... väga loodan!

Füüsika algab 11.05. Hetkel on kell 10.03. Mul on veel aega! Kirjutan siia vist veel midagi.

Snuff kolib varsti ära maale, sest ma ei suuda teda enam taluda. Mitu kuud olen kaalutlenud ja mõelnud. Nüüd on otsus kindel. Ta peab kaduma! :p Mulle pakuti väga huvitavat asendust kassile, kuid see ei läheks ilmselt läbi ning tekitaks liialt probleeme. Neid ei ole mul igatahes tarvis. :p

Lõpetasin "Filosoofiliste jutustuste" lugemise. See raamat oli imelik. Liiga palju filosoofiat ja mõistukõnet. :/ Samas, soovitan lugeda. On ka palju hullemaid raamatuid. Hesse on tõeline õudukas! Ma ei kannata tema stiili.

Täna algab vaheaeg. Lahe. Ma saan terve nädala olla vaba. Ei pea tegelema kooliga... ei pea varakult ärkama... ei pea kuuletuma/alluma. Ometigi on mul vaheajaks terve suur hunnik töid kogunenud. Saan hakkama, sest nende jaoks kuluks mul kokku ainult 1 päev. Vaheaeg ise kestab kokku 9... seega, 8 päeva on lebo! :p

Kui ma nüüd õigesti mäletan... kunagi on St Rockil mingi esinemine ka. Peaks kohale jõudma ja olema korralik fänn. :p Rokiklubisse võiks ka jõuda, kuid ilmselt seda ei juhtu. Raisk.

Ok, ma ei kirjuta praegu rohkem. Jätkan oma nõmeda kirjandiga.
Naised meeste loodud maailmas

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik