Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Reede: Õhtu möödus Urus. See oli mõnusaks vahelduseks... Seltskond oli väike ja omamoodi huvitav. Uku, Saatan, Goblin ja Sibylle (kirjutasin valesti?). Lõouks olime veel püsti ainult mina, Uku ja Saatan. Mingil hetkel sadas sisse veel ka Mihkel oma sõbraga (kes lahkus kohe pärast kahtlaseid videosid). :D
Hakkasime hommikul (st. ennem magama minekut) wormsi mängima. See hoidiski mind üleval. :P Agajah! Huvitav oli... magama sai kunagi üheksa ajal... kümne paiku oli äratus. Ma ei tea miks... Vahepeal sadas sisse ka Vahur. :)

Laupäev: Ma ei saanud enamasti asjadest muhvigi aru. Magamatus on lahe. :) Aga Suvaga sain kokku. Seda ma veel mäletan... ja särgi sain ka kätte. Mingil hetkel oli Beleriandi lugude GMide kogunemine. See oli vägagai asjalik ja suht palju sai räägitud.

Pühapäev: MA OLEN MAGANUD! LAUSA 15 TUNDI JÄRJEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik