Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Pidin eile minema Tallinnasse. Sinna ma ei jõudnud... lõpetasin hoopis Urus. :) Muhens.
Minu arvates oli see isegi hea ja tore lahendus. Ja ma sain magada! See on hea... vist.
Õhtul piinasid Vahur ja Uku mind kohutaval kombel. HELP. Mul on jätkuvalt paranoia. :/ Ja mingil hetkel chillisime niisama.
Vaur ja Uku võistlesid... söömises. Mind ajas juba selle kraami vaatamine öökima. :/ Tegemist oli miski rõveda maiustusega... Vahur võitis.

Ja öösel olid filmid. :D

Mingil hetkel sadas Urgu sisse Mant.

Ommik oli uvitav.

MTG on ka põnev mäng. Eriti Ülo ja Ukuga mängides.


Llalalaaa!
Mul on uni.
Mul on juhe.
Mul on Snuff.

Ma olen tige.
Ma olen kahtlane.
Ma olen kohutavalt uimane.

Head ööd. Vist...

Tiny Tim on geniaalne *lalalalaaaaa*

Muihihihihihihihiiiiii...

-Homme maale! :P

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik