Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Reede oli kuni Mihkliga kohtumiseni suhteliselt epic FAIL. Ehk siis... koolis oli nõme. Isa ei tahtnud hea inimene olla (okei, teine kord ei hakka temale väga lootma). Kõige mustemal tunnil ilmus Mihkel ja nõustus meid mängukohale viima. SUPER! SUPER! SUPER! Ta viis meid lausa ukse ette... läbi paksu lume! ^^ Ma ei ole varem nii kindlakäelist autojuhti vist näinudki... Dragonisti vaatenurgast peaks mainima, et ta veeretas pidevalt drive check 20 (või rohkemgi veel). Kohapeal sai mängu jaoks ettevalmistusi tehtud... khm, jah... ettevalmistusi.

Laupäeva hommikul ärkasin esimesena (olen harjunud ~4h magama) ja olin ilgemas paanikas. Keegi oli alumisel korrusel koristanud. Allergik vajas oma igahommikust turgutust. :P Õnneks või õnnetuseks ehmatas see mind lõplikult ärkvele. Kuni inimeste saabumiseni passisin pmst niisama. Järgmistel kordadel ma ei hakka ennem mängu algust kellelegi loitsuraamatut kirjutama. ^^ Juba tavaks hakkab saama see, et Eve istub nurgas ja kirjutab erinevaid tähtsaid raamatukesi.
Mäng ise oli peaaegu igas mõttes VÕIT. Minu vaieldamatuks lemmikuks oli Smog (ja tema vennad). :D "ÜLLATUSRÜNNNNAAAAK!"

Rohkem ei viitsigi hetkel kirjutada Juuniorist ja emomisest. Hihi, emomine. Ma emon, Sa emod, Ta emob, Me emome, Te emote, Nad emovad.

Suvise mängu jaoks otsin vaikselt kohta. Seni olen leidnud 2 suhteliselt naljakat (ja omamoodi geniaalset) mängukohta.

Homme on kultuuriloos eksam. Kodune. Ma suutsin selle kuidagi lükata oma mõtete tagumisse ossa... ja reaalselt õppisin. LOL.



Undead ambush!
E.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik