Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tänane ei ole olnud just kõige edukam. Eksamile minnes kaotasin mütsi ... lendas tuulega sillalt alla. Mütsist on kahju ... ta tõesti meeldis mulle. Ohwell. Pean lihtsalt mõnda aega kübaraga leppima. Eksam oli kohutav. Küsiti aastaarve ja nimesid. Kohutav ... palvetavast Merilinist ei olnudki kasu. Deem! Mina veel lootsin, et saan hästi pikalt kirjutada Tammsaarest. Lootus on lollide (eriti minu) lohutus. Kuigi ma ei usu eriti lootusesse. Usku ka ei usu. Armastus on lihtsalt vastastikune kasu. Kapsamängust ma parem üldse ei soga hetkel. Mmmm ... kapsas.

Loodetavasti saan homme maale minna. Muri! Muri! Tegelikult tahaks memme ka minna vaatama. Ta on ju nüüd Rõngus hooldekodus. :( Jube on olla nii vana ...

Sess on (aju)surm. Enne sessi algust pidasin ennast natukenegi intelligentseks ja lahedaks. Enam mitte. Sess on tekitanud totaalse ajusurma. Loodetavasti läheb varsti üle ... aeglane mõttetöö imeb vilinal.

Nädalavahetuse peaks pühendama viimaste asjade lõpetamisele ja mõttetöö kiiruse taastamisele. Tänase eksami ajal liikusid mõtted grammatilistel radadel ... eksami teema oli grammatikast VÄGA kaugel.



*kasutu tõbras*

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik