Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Esmaspäeval tuli "hea" mõte. Värviks juuksed punaseks...
Hetkeseisuga on mul väga ilusad punased juuksed. Võit! :)

Mingi prantslane räägib minuga MSNis. Ta tundub üllatavalt tore.

Eile andsin kogemata Tõnisele Merilini skype. :D Tegemist oli hea apsakaga.

Mütsi asemel ostsin hoopis uue hiire. Eelmisest sai Uku pidevalt voolu. Mina sain ainult korra... agajah, uus hiir on lilla. ^^ Värvid hakkavad mu ellu tagasi tulema.
Ainus kena müts maksis 500.- Tegemist oli halli tutimütsiga... XD Praktiliselt võimatu on leida lihtsat & ilusat mütsi. Merilin lubas jõulukingituseks kõrvadega mütsi kududa. Siis oleksin nagu kass. Haha, ma jälestan kassikõrvadega tšikke.
Kõrvade & sabaga piff.

Pahadest asjadest ma ei taha kirjutada. Selleks on homne...

Head ööd.

E.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik