Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Täna sai peaaegu kõik hädavajalik tehtud. Homme üritan ülejäänuga hakkama saada. :)

Võtsin natuke aega tagasi lahti homse eksami kordamisküsimused. ~50% oskan väga hästi ja ülejäänut peaks veel lugema ja vaatama. Avastasin õudusega, et oleksin pidanud "Hingede öö" vahepeal lugema läbi. Kahjuks peab selle lõbu lükkama edasi. Pärast sessi, näiteks. Õnneks on mul peaaegu kõik kohustuslikus kirjanduses olevad raamatud loetud. Win! Nt. Tammsaarest ja tema loomingust võiksin rääkida ikka päris pikalt. :P Ta ju üks mu lemmikuid... Õnneks saan täna õhtul veel Juunioriga ka tegeleda. Kartsin, et tuleb maailmakirjanduse eksam. Õnneks on hoopis Eesti kirjandus. Võit!

Ehk siis... idioot ajas jälle kuupäevi segamini. Maailmakirjandus on alles pärast Juuniorit. Selle jaoks ei pea õnneks rohkem lugema. Vaatan ainult "kuiva materjali" ... romantismiga juba astusin auku. XD Kohustuslik kirjandus on ülehinnatud... eriti kui seda liiga palju on vaja lugeda. Ma loeks parema meelega natuke teistsuguseid raamatuid. Te ju teate, et jälestan (üpris kirglikult) romantismi ja sellega seonduvat. Eriti luulet...

Mis toob mind jälle homse eksami juurde. Kirjutaks eksami lõppu mõne Underi luuletuse ja loodaks, et õppejõud peab mind lahedaks ja paneb parema hinde. XD Mäletan praeguseni keskkoolis õpitud luuletusi... sama kehtib ka laulukeste kohta. Eriti hästi mäletan vene keeles õpitud laule. Mul on naljakas mälu.

*järab piarkooki*

Juuniorini on liiga vähe aega... lükkaks meeleldi mängu 1-2 kuud edasi. :D Siis ma saaksin ennast vahepeal korralikult puhata ka. Pärast mängu (esmaspäeval) ma magan. Pärast seda algab tõsisem tuupimine.

Aega on selle kiire asjaga!

*süveneb uuesti konspekti lugemisse*

1 kommentaari:

mis päeval järgmine nädal sa tahaksid maalima tulla:)? mul kolmapäeva õhtu kinni, aga kõik ülejäänud ajad käravad.

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik