Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Olen jälle jõudnud tagasi unetuse juurde. Õnneks ei ole praegu probleemiks nõmedad unenäod... asi on ilmselt hoopis mu vaestes närvides. Näiteks viimati nägin unes multifilmi kus olid Neo, kassid ja veel mingi hulk kahtlast kraami. Igatahes, peaks vist hakkama unenägusid panema kirja... oleks endal ja vahest ka teistel põnev lugeda ja naerda.

Laupäev oli suhteliselt kasutu. Käisin vanematega šoppamas. Siilid olgu tänatud, et mu isa armastab poode sama palju kui mina :D Muidu oleksimegi Kaubamajja jäänud. Täna lasti Kaubamajas ekstra koledat muusikat ja inimesi oli minu maitse jaoks liialt palju. Selgus muidugi see, et spordiosakonnas (kust mul just tosse oli vaja hankida) oli mingi X soodukas. Osturalli, vist. Igatahes, igasugustest poodidest on mõneks ajaks villand.

Ülejäänud päeva olen veetnud kodus. Uku jõudis ka larbilt nii hilja tagasi, et ei tahtnudki mind näha. Oleks võinud ikka maale minna... Mehed, ei või kunagi õigel ajal midagi otsustada.

Inimesed on naljakad. Üks ruigab ees... teised ruigavad järele.

Seagripp on kummaline nähtus. Igasugused kuulujutud liiguvad... eks näis mis siin saama hakkab. Põssagrippi ma ei usu, vaktsineerimist ei karda. Röhkima vast ka ei hakka *Ruik-Ruik*

Viimased 2 ja pool tundi olen vaadanud Simpsoneid. Järgmiseks tuleb TV-links paljude võimalustega. Mõni kena dokumentaal suhteliselt mõttetu päeva lõpetuseks.

Head ööd!
E.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik