Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Väsinud olen.

Mõni minut tagasi lõpetasin seminari jaoks ettevalmistuste tegemise. Loodetavasti sai kõik ikka õigesti...

Tänane, nüüdseks juba eilne, on olnud täielik hullumaja. Hommik oli veel suhteliselt normaalne... päeval sain vingumürgituse (või midagi sarnast) ning veetsin mitu tundi lihtsalt värskes õhus. Kokku sai jalutatud ~7km. Peavalu kadus paar tundi tagasi... seega, tuleb üritada kõik veel tehtud saada. Aega on, eks? Ööpäev võiks olla näiteks 36h. Praguseks olen nii väsinud, et magamine tundub võimatuna... kuigi äratus on ~ kell 7 ja siis seminari. Aye! Vihkan neljapäeva hommikuid.

Omamoodi naljakaks võib lugeda Ukuga eile juhtunud õnnetust. Nimelt, talle maandus vares pähe. :D

Ahjaa, peaagu oleksin unustanud... Lõunakeskuses avatakse Hello Kitty pood. Igal poes oleval asjal on vähemalt üks Hello Kitty pilt.



Minu isiklik hello kitty hüppas just voodile ja nõuab silitamist.

Lõpetuseks naljakas lugu vampiiridest ...


Twilight on isegi sellest tobedam. Mingi Kärss väitis veel, et Twilight sisaldab TÕELISI vampiire.

Head ööd!

2 kommentaari:

Ülemiste keskuses on Hello Kitty pood. Ma käisin seal. Ma tahtsin sealt asju osta. FOMG.

mu tibidest kursaõed fännavad twilighti ja pommitasid mind, et oled filmi näind, raamatut lugenud, et miks ei ole, et mismõttes pole sinu stiil, et me just arvasime, et seal nii palju vampiire ja verd, et selline asi peaks karvikuid sümpatiseerima:D niiet tean omastki käest, et on päriselt täiskasvanuid inimesi, kes usuvad, et twilighit on tõsine vambilugu, aga eks igaühele omad muinasjutud:)

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik