Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Pühapäev osutus pühapäevadele omaselt kasutuks. Lugesin natuke raamatut, pöörasin vähesel määral tähelepanu konspektidele, rääkisin vahvate inimestega ja magasin umbes tunnikese.

FB on naljakas loom. Minu ideaalseks kaaluks on 68,4kg. On mille poole püüelda. Oleks vaid motivatsiooni (hea tervis, ilus keha jne. ei toimi hetkel)... peab ennast mingil moel võtma käsile. Igasugune toas kükitamine ja mitte midagi tegemine peab lõppema. Mingi suurem krahh elus motiveeriks... aga seda ootama jääda oleks lausa lollus. Pigem proovin end vaikselt hakata motiveerima. :P Või panen sõbrad seda tegema! Yeah!

Uku on endiselt haige. Kaldun arvama, et temaga koos olemine mind ikkagi haigeks ei tee... äkki on hoopis kasulik. Hoiab tuju üleval ja ehk on kasu ka küüslaugu ja greibi mugimisest.

Omamoodi naljakas on poes turtsudad (allergik nagu ma olen)... mõned inimesed vaatavad kohe hirmunud nägudega. :P



Kõrge lend

Ilusat ööd!

E.

3 kommentaari:

Soovitan just haige olla. =D Mina olen päris pikalt olnud ja võtnud oma 3 kilo alla. =D

Anonüümne ütles ... 5:23 AM  

Taname huvitavat teavet

Anonüümne ütles ... 5:23 AM  

Loe kogu blogi, paris hea

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik