Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Blogi on jälle uues kuues. Mõnda aega võib ta ju must olla... keegi hea inimene võiks kunagi aidata teha ilusat kujundust. Ise olen selleks liiga loll ja laisk.

Masenduse vastu aitab šokolaad. Kui ma masendusega ühel ilusal hetkel lõpetan pean küll pikemaks ajaks dieedile minema. Tegelikult peaks juba praegu... aga ma ei kavatse ennast selliste "pisiasjadega" lähimal ajal vaevata. Tegelikult on šokolaadil muid huvitavaid kõrvalmõjusid ka... aga neist ma parem ei räägi. Palju tähtsamad probleemid vajavad pädevaid lahendusi. Pealegi, hakkan Meriliniga koos tantsimas käima. Tegelikult ka.

Praegu on tuju laes. Sõin just šokolaadi. Hommikul on tuju 0 ja loengusse jõudmise ajaks peaks uuesti laes olema. Jätsin spetsiaalselt osa šokolaadist hommikuks ^^

Facebook on nagu teine (või ma ei tea mitmes) elu juba. Uku keelas Twitteri katsetamise juba varakult. :D Pole mul vajagi enda suurt nina kõikjale toppida. Blogist, facebookist ja orksist esialgu piisab.

Ahjaa, soovitan vaadata uut Simpsonite osa. Kohati on natuke labane... aga muidu pole väga viga. South Parki ei suuda enam üldse vaadata. Uued osad on kuidagi ekstra labasteks muutunud (va. paar head kildu).


Gaga uus lugu hakkas mulle mingil müstilisel põhjusel meeldima.

E.

4 kommentaari:

Ma võin olla vabatahtlik, kes aitab su blogi üles haipida :D

Ja trenni tuleks on esmaspäeval kohustuslik! Ma tulen kasvõi sulle koju järgi...

Saaksidki kassi kallistada! :D

Ma usun, et peale 5 päeva oma BinLadeni seltsis on mul kassist mõneks ajaks kopp ees, või siis tahan veel rohkem kiisut ja su kass saab elutrauma :D

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik