Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Laupäev-pühapäev veetsin meeldivalt Pärnus aega. Piiks sai suureks(???) ja tubliks(???). Igatahes, Pärnusse sõit oli ilgelt nõme... õigeks ajaks bussile jõudmiseks ärkasin kell 6. Mõistagi olin unustanud oma hämmastava oskuse hommikul VÄGA kiirelt asjad pakkida ja kõik oluline tehtud saada. Seega, aega oli liialt palju ja järgmisel korral katsun kauem magada. :P Well, sõit ise kestis 3h. Jõhkralt tüütu oli... mp3 sisaldas ka ainult uimast muusikat. :/

Pärnu ise on võrratu linn. Pisike ja nunnu. Mingi kivis tüüp kutsust Ukut Veerevasse jooma. LOL. Tartus nii lahkeid osse ei ole.

Algajatele korraldatud D&D oli mõnes mõttes win.... kuigi nad nääklesid nagu vana abielupaar. :P

Vesi oli meres soe. Loogiline on muidugi see, et ma jälle ei jõudnud ujuma. Sellel suvel on ujumiste arv suur ja ümmargune 0. Katsun ennast järgmisel aastal parandada. Talvel võiks hakata Auras käima vms. Vaatab...

Tartus nr. 335 Aapo Reitsak !!! :)

Kerakass tervitab teid.

3 kommentaari:

küll ujuda ei oska, ent aura värgi peale olen isegi möelnud, et järsku ikka peaks, vormishoidmise ja vahelduse mõttes jne.äkki seal saaks käte ümber need padjad panna ja siis supelda:D ma oleks ka käpp kui sa ka oled:)

Wii, teeme ära! :D

Vabandust nääklemise pärast, mul oli kavas maagile pikk monoloog maha pidada kui ta üles ärkab, aga teadagi mis juhtus. ^^

Tulge kunagi jälle.

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik