Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tänane on olnud EPIC FAIL.
10.15 toimus loeng ja sinna suutsin vedada kaasa kergeuskliku Goblini. Muidugi tuli välja, et ta peaks olema samas majas... sarnases loengus... teises kohas. :D
14.15 pidi algama loeng. Klassi tuli kurja olemisega tädi (tegelikult on ta hästi tore jne) ja teatas, et loengut ei ole. Õppejõud olevat kogemata unustanud märkimata, et alustatakse alles teisel nädalal.
16.15 selgus hoopis selline lugu, et loengus peaksid olema ainult füsioloogiaga tegelevad jorsid. FAIL. Mul on olnud 6 tundi niisama passimist.
18.15 algab tänase viimane loeng. Kui see ka peaks jääma ära... noh, siis hakkavad pead lendama... või leian ennast Pirolt.
Igatahes, esimese päeva kohta päris huvitav. Homne peaks juba selgem olema... ma loodan.

Hetkel istun Zavis ja tutvun mahlaga. Õllet ei julgenud hetkel võtta... saksa keeles peab endast talutava mulje jätma. See saab olema FAIL... aga ma vähemalt üritan. ;)

Muidu on elu suht kobe. Täna hankisin endale lausa päeviku... olen enda üle uhke!

Eps rõõmustas. Olen igavesti kuri ja rikkusin ta rõõmu. Yeah!

Väsinud olen.
Lähen nüüd loengusse.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik